•  
  • © 2016-2024 DanseFestival Barents. Org.nr.: 992 853 638

    Personvernserklæring Kontakt oss 0

Støtt oss! Om du har hatt gleden av å ta del i en av våre gratis arrangement, eller ønsker å støtte arbeidet vi gjør VIPPS oss gjerne #117954/DanseFestival Barents, eller send oss en donasjon via PayPal (se link under). Tusen hjertelig takk for hjelpen.


Skjermdans

Et kræsjkurs i bruk av sosiale medier med Thomas Voll

Fredag 17 november kl. 11:00-14:00, Gjenreisningsmuseet


Skjermdans er et kurs og en workshop utviklet av Thomas of Norway, og retter seg mot dansere og scenekunstnere. I denne workshoppen tas du med på et lite dykk i kreativ bruk av sosiale medier, og hvordan du som frilans scenekunstner kan bruke dette på en god og effektiv måte i formidling av kunstnerskapet ditt.  
 
Workshopen kan tilpasses etter behov, men egner seg i hovedsak for deg som har litt erfaring med Facebook og Instagram. 
 
Temaer workshopen vil berøre
• Markedsføring? Hva er egentlig det?
• Hvordan markedsføre et kunstnerskap? 
• Hvordan kan sosiale medier integreres i din praksis? 
• Innføring i grunnleggende ferdigheter i bruk av digitale verktøy 
 
Dette må du ha med deg
• PC/Mac 
• Smarttelefon (om du har en)
• Notatbok og penn (for deg som liker å notere på papir)
• 3-4 foto og 1 videosnutt på ca 60 sekunder du kan bruke under workshopen
• Bilder/video kan være av hva som helst, og skal brukes til den praktiske delen

  • Stacks Image 48739

    Link
  • Stacks Image 48740

    Link
  • Stacks Image 48741

    Link

Thomas Voll er koreograf og danser basert i Hadsel i Vesterålen og tok sin utdanning hos Skolen for samtidsdans (nå Høyskolen for dansekunst) i Oslo. Han har siden endt utdanning i 2010 produsert og fremført egne produksjoner under kunstnernavnet Thomas of Norway, med både norske og internasjonale scener som arbeidsplass. I kunsten sin finner Thomas inspirasjon i å gi vanskelige og vonde temaer et scenisk uttrykk. I tillegg til egen praksis som koreograf, har Thomas de siste årene utforsket markedsføring i sosiale medier. Da pandemien kom og scenekunsten ikke kunne operere som normalt, valgte han å gjøre et dypdykk i egen markedsføring, noe som har resultert i at han i dag blant annet jobber med markedsføring av andre kompanier og produksjoner. 
 
Les mer om Thomas of Norway på www.thomasofnorway.com