Støtt oss! Om du har hatt gleden av å ta del i en av våre gratis arrangement, eller ønsker å støtte arbeidet vi gjør VIPPS oss gjerne #117954/DanseFestival Barents, eller send oss en donasjon via PayPal (se link under). Tusen hjertelig takk for hjelpen.
Skjermdans
Et kræsjkurs i bruk av sosiale medier med Thomas Voll
Fredag 17 november kl. 11:00-14:00, Gjenreisningsmuseet
Skjermdans er et kurs og en workshop utviklet av Thomas of Norway, og retter seg mot dansere og scenekunstnere. I denne workshoppen tas du med på et lite dykk i kreativ bruk av sosiale medier, og hvordan du som frilans scenekunstner kan bruke dette på en god og effektiv måte i formidling av kunstnerskapet ditt.
Workshopen kan tilpasses etter behov, men egner seg i hovedsak for deg som har litt erfaring med Facebook og Instagram.
Temaer workshopen vil berøre
• Markedsføring? Hva er egentlig det?
• Hvordan markedsføre et kunstnerskap?
• Hvordan kan sosiale medier integreres i din praksis?
• Innføring i grunnleggende ferdigheter i bruk av digitale verktøy
Dette må du ha med deg
• PC/Mac
• Smarttelefon (om du har en)
• Notatbok og penn (for deg som liker å notere på papir)
• 3-4 foto og 1 videosnutt på ca 60 sekunder du kan bruke under workshopen
• Bilder/video kan være av hva som helst, og skal brukes til den praktiske delen
Workshopen kan tilpasses etter behov, men egner seg i hovedsak for deg som har litt erfaring med Facebook og Instagram.
Temaer workshopen vil berøre
• Markedsføring? Hva er egentlig det?
• Hvordan markedsføre et kunstnerskap?
• Hvordan kan sosiale medier integreres i din praksis?
• Innføring i grunnleggende ferdigheter i bruk av digitale verktøy
Dette må du ha med deg
• PC/Mac
• Smarttelefon (om du har en)
• Notatbok og penn (for deg som liker å notere på papir)
• 3-4 foto og 1 videosnutt på ca 60 sekunder du kan bruke under workshopen
• Bilder/video kan være av hva som helst, og skal brukes til den praktiske delen
Thomas Voll er koreograf og danser basert i Hadsel i Vesterålen og tok sin utdanning hos Skolen for samtidsdans (nå Høyskolen for dansekunst) i Oslo. Han har siden endt utdanning i 2010 produsert og fremført egne produksjoner under kunstnernavnet Thomas of Norway, med både norske og internasjonale scener som arbeidsplass. I kunsten sin finner Thomas inspirasjon i å gi vanskelige og vonde temaer et scenisk uttrykk. I tillegg til egen praksis som koreograf, har Thomas de siste årene utforsket markedsføring i sosiale medier. Da pandemien kom og scenekunsten ikke kunne operere som normalt, valgte han å gjøre et dypdykk i egen markedsføring, noe som har resultert i at han i dag blant annet jobber med markedsføring av andre kompanier og produksjoner.
Les mer om Thomas of Norway på www.thomasofnorway.com
Les mer om Thomas of Norway på www.thomasofnorway.com